20 Şubat 2019 Çarşamba

Ben Fero - Yaylan Şarkı Sözleri

Ben Fero - Yaylan Şarkı Sözleri ile bir yazımızda daha sizlerleyiz. Ben Fero yeni albümü "Orman Kanunları" nı duyurdu. Mahallemiz Esmer ile büyük bir çıkış yakalayan Rapçi'nin Yaylan adlı şarkısı sizlerle.



[Intro]
(Beatte Furkan nigga)

[Chorus]
Hadi nigga yaylan, nakitimiz high lan
Seviyoruz hayvan, büro beni bayar
Manitalar hayran, sikim etti bayram
Veriyoruz ayar, Fero iyi dayar
Hadi nigga yaylan, nakitimiz high lan
Seviyoruz hayvan, büro beni bayar
Manitalar hayran, sikim etti bayram
Veriyoruz ayar, Fero iyi dayar

[Verse 1]
Bize geri gelmedi giden yeniden (Ey)
Beni yere sermedi gider geriden (Ey)
Hadi geri ver, Ey, hadi geri ver (Ver)
Gün alıyor kel nigga 27'den (Gün)
Rap'im o gün başladı çekinmedim ben (No)
İşi de bıraktırdı yemek yediren (İş)
Manitalar ham dedi beni yediler (Bitch)
Yediler hesapları ödemediler (No)
İki de bir dertlen öte beriden (Dert)
Atara atar nigga gidere gider (Sen)
Herkes sormuş dişler nerden
At gibi bitch'ler kişner yerden
Hiç aldın mı sen kellerden?
Cep boş, boş ver, al, benden ver
Adam olmazsan beş vermezler
Ben Fero ama bana esmer derler

[Chorus]
Hadi nigga yaylan, nakitimiz high lan
Seviyoruz hayvan, büro beni bayar
Manitalar hayran, sikim etti bayram
Veriyoruz ayar, Fero iyi dayar
Hadi nigga yaylan, nakitimiz high lan
Seviyoruz hayvan, büro beni bayar
Manitalar hayran, sikim etti bayram
Veriyoruz ayar, Fero iyi dayar

[Verse 2]
Bir kaç ay öncesi kartallar
Şimdi de yanımızda herkes var (Var)
Bozmadı bizi bu tür ortamlar (Yok)
Az çarpışmadık ormanda (Çok)
Vur patlar nigga çal oynar (Çal)
"Fero Abi best" der fanboylar (Fanboy)
Mahallemiz Esmer toz konmaz (Toz)
Bu nigga'nın gitçeği çok yol var (Fast)
Çok toylar homie çok toylar
Hater'lar çok boş koy lan
Tek bi tabaklan ben doymam
Kardeşlerimiz her soydan
Şarkısı, videosu her yol var
Çıkmıyorum bro ben yoldan
Ben gibi görmedi gözleri
Söyledi hit'leri dinledi her koldan

[Bridge]
Çok, Yol, Var
Çok yol var
Çok yol nigga
Çok yol var
Çok yol var
Çok yol var, homie
Çok yol var

[Chorus]
Hadi nigga yaylan, nakitimiz high lan
Seviyoruz hayvan, büro beni bayar
Manitalar hayran, sikim etti bayram
Veriyoruz ayar, Fero iyi dayar
Hadi nigga yaylan, nakitimiz high lan
Seviyoruz hayvan, büro beni bayar
Manitalar hayran, sikim etti bayram
Veriyoruz ayar, Fero iyi dayar

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon