9 Kasım 2019 Cumartesi

Uzi212 - Hala Bir Umut Var Feat.Ayaz Kaplı Şarkı Sözleri

Uzi212 - Hala Bir Umut Var Feat.Ayaz Kaplı Şarkı Sözleri

Alıştık kavgalar ve verilen tüm kayıplara
Büyüdüğümüz sokaklarda gezindik hep sallanarak
10 Lirayla on kişiyi doyurduk var mı katlanacak?
Girdiğimiz her işten kovulduk hem de yaka paça
Bırakmadılar evime ekmek götüreyim
Sorun; dövmelerim, kolumdaki bıçak kesikleri
Bi' kez dinle beni anne bunu inan istemedim
Okul kucaklarından alıp sokağa attı beni
?--? karakter değiliz çocuk değil dizim yara
Doydum sürtüklere dostum karşı durdum silahlara
Koştum umut peşinden dönüştük resmen canavara
Doydum kana anne, doydum bütün pembe yalanlara
Sanki sokak fazla temizdi, bizdik kirleten
Ya mikrofon başında artık tenine güneş değmeyenler
Güngören varoşları bunu biz mi istedik ya?
Tommy giydiler, soğukta polar bile giymeyenler
Ölenler döner mi geri? Yanar mı tüm ışıklar?
Gülerse fakir çocuklar demektir bir umut var
Müzikle açıldıysa kapım hala bi umut var
Parayla gülmediyse yüzün hala bi umut var

Kaç sene geçmiş üstünden
Kaç gece parlak gündüzden
Gözlerim dolmuş, küsmüşken
Dert ?fazıh? kaç kez gülmüşsem

Gördükçe yazarız hep
Bu yüzden sözlerimiz
Kavga, dövüş, polis, haram, hasımları ipe dizmek
Yazardık çiçek, böcek, sevgi
Keşke görebilsek
Koşardık yardımına çığlığını duyabilsek
Çekilmezsiniz dünyevi zevkleriniz olmasa
Kardeşilerim olmazdı dayanacak gücüm olmasa
Ve ben de olmazdım yanımda kardeşlerim durmasa
Durduramaz bizi karakol ne polis ne yasa
Görmedim beyaz rengi hiç arap kağıdı dışında da
Gördüm katil çocukları çoğu 15 yaşında
Kelepçeler bileklerine bol gelecek konumda
Manzaram buyken deme sakın dostum her şey yolunda
Gecekondu düşer gelir apartman ve binalar
Evinden eder seni
Sonra tutup bi ev kiralar
Gönülden kelepçeliler
Bir ölür bin ağlar
Gülerse fakir çocuklar demektir bir umut var
Ölenler döner mi geri? Yanar mı tüm ışıklar?
Gülerse fakir çocuklar demektir bir umut var
Müzikle açıldıysa kapım hala bi umut var
Parayla gülmediyse yüzün hala bi umut var

Kaç sene geçmiş üstünden
Kaç gece parlak gündüzden
Gözlerim dolmuş, küsmüşken
Dert ?fazıh? kaç kez gülmüşsem

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon