18 Ekim 2019 Cuma

Evrencan Gündüz - Seni Sevecek Kadar Şarkı Sözleri

Evrencan Gündüz - Seni Sevecek Kadar Şarkı Sözleri

Bir zamanlar ben mutluydum,
Senle beraber hayal kurdum.
Bir zamanlar ben çocuktum,
Seni sevecek kadar...

Bir zamanlar ben aptaldım,
E dediklerini anlamazdım.
Ama sen hep çok sabırlıydın,
Beni sevecek kadar.

Şimdi sen bir yerde ve ben bir yerde düşünceli,
Ne yaptıysak bir deli gibi?
E şimdi sen orada ve ben burada endişeli (biri vardı),
Ne yaptıysak şimdi hepsi geçti.

Bir zamanlar ben mutluydum,
Senle beraber hayal kurdum.
Ve bir zamanlar ben çocuktum
Seni sevecek kadar.
...
Şimdi sen bir yerde ve ben bir yerde düşünceli,
Ne yaptıysak bir deli gibi
E şimdi sen orada ve ben burada endişeli,
Ne yaptıysak şimdi hepsi geçti.

Bir zamanlar ben mutluydum,
Senle beraber hayal kurdum.
Ve bir zamanlar ben çocuktum
Seni sevecek kadar.

Bir zamanlar ben aptaldım,
Dediklerini anlamazdım.
Ama sen hep çok sabırlıydın,
Beni sevecek kadar.

Asında ben hep hatalıydım,
Seni sevecek kadar.
Belki de ben çok hatalıydım,

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon