18 Ekim 2019 Cuma

Evrencan Gündüz - Kıvırcık Şarkı Sözleri

Evrencan Gündüz - Kıvırcık Şarkı Sözleri

Bir kez olsun seni sevmek istedim
Neden alıkoydun beni bundan?
Bir söz olsun bizi birlikte tutan
Sonra biter istediğin zaman

Tek isteğim sevmek, sadece sevmekti
Başkasının bir zamanlar sana vermediğini 
Saatler içinde yaşatmak istemiştim
Çok mu şey istedim kıvırcık?

Bizi bir arada tutan sadece aşk mıdır? Söyle
Bizi birbirimize uyduran 
Hayatın ta kendisi bazen
Hayatın ta kendisi bazen

Tek isteğim sevmek, sadece sevmekti
Başkasının bir zamanlar sana vermediğini 
Saatler içinde yaşatmak istemiştim
Çok mu şey istedim kıvırcık?

Bizi bir arada tutan sadece aşk mıdır? Söyle
Bizi birbirimize uyduran 
Hayatın ta kendisi bazen
Hayatın ta kendisi bazen

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon