9 Ağustos 2019 Cuma

Kubilay Karça - Yalan Şarkı Sözleri

Kubilay Karça - Yalan Şarkı Sözleri

Gelip hadi sor beni ara ara 
Biri çekip vurur biri ölür kanar kanar 
Kaderime mahkum oldum yalan yalan
Ah yalan 

Baka baka benzedi üzüm üzüme
Örnek figür yoktu göz önünde
Ne koparsak fayda sağlar dedikçe
Baktık içten içe pisliğe hep
Benim hayatım yalanla dolanla geçerken
Kaçırdım treni durakta beklerken
Sorunlu yıllarım kapımı çalarlı en 
Oynadım oyunlar kaderime
Oynanan oyunlar üzerime
Kimi kandırıyorum üstüste
Saçmaladım olum hepsi bahane
Gelip alsınlar beni nezaretten
E be yüz karası bu çocuk a lanet
Eve barka sığmıyoda felaket
Tenim arzuluyodu benim kıyamet
Canı yandırıyodu biraz irade
Ben yandım yananlarla
Gördüm gece kabuslarda
Bölüp uykuları yazdım 
Çoğu zaman şarkılarda
Adamlıktan yoksun olan
Bi adam karşınızda
Aldığım nefes bile tiksiniyo vücudumdan

Nakarat (x2)

Kaderime mahkum oldum elim mahkum
Hedefimi seçiyodum ölüyodu mahluk
Bi sokak lambası gibi bekliyodum
Gece olduğunda yanmayı dostum
Ayıpsa ayıp hiç utanmadım vede
Kayıpsa kayıptır yaşamı unut
Boşver arama umut
He hayır mı sonu?
Elindekilerin değerini bilen 
Mutlu olabilen birisi var mı?
İnanamıyorum artık hiç
Böyle bişey kalmamıştır
Sayısız olayla başa çıkabilirim ama 
Sakinlik yaramıyo bana 
Üstüste geliyo onca şey hiçbiri
İzin vermiyoki kaçışıma
Elimde kalanlarla 
Canımı yakanlarla
Nasıl geçer bi ömür
Alışamam yalanlara
Zoraki tavırlardan
Bıktım ben yalnızlıktan
Çabala durmadan ve bidaha düş bataklığa

Nakarat (x2)

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon