9 Ağustos 2019 Cuma

Kubilay Karça - Vicdan Şarkı Sözleri

Kubilay Karça - Vicdan Şarkı Sözleri

Sor sor hadi sor içinde kalmasın 
Bu eylülde yaprak döktü yaralarım 
Yangını harlayıp canımı yandırdın
Kalemi kır hadi karalama canım 
Sap sap yanlış yola 
Oynadın oyunlar kalbin taşa
Döndü zor yalanlarla yaşamak 
Kaldım yine bir başıma

Bilemezler çok çabaladım
Vicdanım rahat artık
Kal bi gece daha kal 
Güzel günler var

Farklı bi tavır aldın 
Demir aldın limanındam
Buda beni esir aldı
Kesip attın Ne pis aktı kanım ah
En sonunda beni deli sandılar 

Seni senle yada sensiz
Sevebilirim belkide densiz 
Diyebilirler olsun gelsin
Desinler bi hiçim sensiz

Kelimeler aklıma sığmıyodu
Gece gündüz uyumadan 
Af diliyodum elim kan içinde
Benim can özümde gidip 
Ağır üzüntü verir
Benim kalbim kırık 

Nakarat (x2)

Sor sor hadi sor içinde kalmasın 
Bu eylülde yaprak döktü yaralarım 
Yangını harlayıp canımı yandırdın
Kalemi kır hadi karalama canım 
Sap sap yanlış yola 
Oynadın oyunlar kalbin taşa
Döndü zor yalanlarla yaşamak 
Kaldım yine bir başıma

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon