26 Temmuz 2019 Cuma

Şam - Yu-Gi-Oh! Şarkı Sözleri

[Intro]
Rap'im Yu-Gi-Oh, yo
Hayatımın kartı dönüş yok bak
Bugün koş yarın yokmuşcasına son
Yakın zaten her an sakın korkma
Bak büyüyor hayaller dünü bana sor, sor
Vaat ederiz umutları yoktan
Sıfırdan sürünerek geldik anafor
Zaman yarattı-

[Nakarat]
Yürü yol, büyü boz, rap'im Yu-Gi-Oh, ah
Hayatımın kartı dönüş yok bak
Bugün koş yarın yokmuşcasına son, son
Yakın zaten her an sakın korkma
Bak büyüyor hayaller dünü bana sor, sor
Vaat ederiz umutları yoktan
Sıfırdan sürünerek geldik anafor (for)
Zaman yarattığımız ütopya

[Verse]
Peşimde borçlar öderim bongla
Kıçımı toplar
Stokta yazdığım boktan birkaç kafiye çok umrumda mı sandın ha?
Sikimde değil hiçbi' şey (hiçbi' şey)
Hiçbir şey unutmak için her şeyi
Sanrılar gerçeğim
Bazen düşünmek için zaman isterim "Ben nerdeyim" diye
Perde iner gözlerime boğuşurken içinde bu sistemin
Çalıştıkça robotlaşır hislerim
Para için ta ki hayalimi görene dek
Gözlerimi açtım savaşıcam ölene dek
Küstah patronların emirleri değil
Kutsal rüyalara koşan kitaplara uyan kurallara
Boyun eğen bizden değil (vov!)
Sistem değişmediği sürece kirlen
Deyim yerindeyse beyin yandı çoktan
Bu kalanlarsa külleri bebeğim
Ah, onlarca derdin içindeyim ama misyonum her şeye rağmen gülümse bebeğim (hahaha)
Düşüşteyim yerim en dip olsa bile yine zirvedeyim hâlâ
Teşekkürler ilham perim (ah)
Bana çok değil, bi' ay verin (ver)
Öderim kaldığım hastanenin faturasını
Doktor dedi delirmişim (ah)
Avukata 22 bin
Bunların hepsi alın teri
Alın beni hapse atsanız da ağır gelir rap'im anıt gibi Makaveli

[Nakarat]
Yürü yol büyü boz rap'im Yu-Gi-Oh (vov, vov, vov, vov)
Hayatımın kartı dönüş yok bak
Bugün koş yarın yokmuşcasına son
Yakın zaten her an sakın korkma
Bak büyüyor hayaller dünü bana sor
Vaat ederiz umutları yoktan
Sıfırdan sürünerek geldik anafor (ah)
Zaman yarattığımız ütopya

Yürü yol, büyü boz, rap'im Yu-Gi-Oh, ah
Hayatımın kartı dönüş yok bak
Bugün koş yarın yokmuşcasına son, son
Yakın zaten her an sakın korkma
Bak büyüyor hayaller dünü bana sor, sor
Vaat ederiz umutları yoktan
Sıfırdan sürünerek geldik anafor (for)
Zaman yarattığımız ütopya

Yürü yol, büyü boz, rap'im Yu-Gi-Oh, ah
Hayatımın kartı dönüş yok bak
Bugün koş yarın yokmuşcasına son, son
Yakın zaten her an sakın korkma
Bak büyüyor hayaller dünü bana sor, sor
Vaat ederiz umutları yoktan
Sıfırdan sürünerek geldik anafor
Zaman yarattığımız ütopya, ütopya

[Outro]
Ya, bu albümü yapma amacım sadece para
Ama sanma ki ruhumu sattım
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon