26 Temmuz 2019 Cuma

Şam - Sensiz Şarkı Sözleri

[Nakarat]
Ne senle ne de sensiz
Aklımdasın nedensiz her an
Geçmez zamanım dertsiz
Ruhum kalır bedensiz
Kelam ederken konuş yersiz
Tavırların hep densiz fakat
Olamam yine sensiz
Olduğun gibi sevdim her an

[Verse]
Seni bu oyunun adı aşk
Yok sonu yolun bi' viraj gibi
Sürerim ayaklarım patinaj çeker
Görünce seni hadi konum at
Geliyorum sana doğru, doğru
Nefesinde nefesim boğulur, boğulur
Yok et beni bak yok hiçbi' korkum
Roket gibi kafamız olsun doldur
İçerim aşkın şarabından her gece
Görürüm dibini şişenin er geç
Hepsi senin için çekilen bu kutsal çile
Gerisi boş düğümlü ruhlar yine birbirinden kopamaz
Ne yapsan da boş
Her akşam bi' loş
Sahilde koşsak beraber sarhoş olana dek
Kovala dur ya da sen ağacım ol

[Nakarat]
Ne senle ne de sensiz
Aklımdasın nedensiz her an
Geçmez zamanım dertsiz
Ruhum kalır bedensiz
Kelam ederken konuş yersiz
Tavırların hep densiz fakat
Olamam yine sensiz
Olduğun gibi sevdim her an

Ne senle ne de sensiz
Aklımdasın nedensiz her an
Geçmez zamanım dertsiz
Ruhum kalır bedensiz
Kelam ederken konuş yersiz
Tavırların hep densiz fakat
Olamam yine sensiz
Olduğun gibi sevdim her an
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon