26 Temmuz 2019 Cuma

Şam - POP Feat. Seda Erciyes & No. 1 Şarkı Sözleri

[Verse 1: Şam]
Uyanıp yine sana baktım bugün
Sarıp yaktım dünü
Yarım kalmış düşüm
Bütün gün niye sana bağlıyım düşündüm
Numaran var mı sana yazdım, üşüttüm
Bugüne dek hep yara aldım
Gözüm karalandı
Düşüp kalakaldım, üzüldüm
Fakat yine de sana bağımlıyım düşürdüm
Kendimi bütün günahlarım daha da güçlü seninle

[Nakarat: Şam, No.1]
Yaşıyoruz tüm bu günleri
Sanki ecelimiz yokmuş gibi
Hiçbi' acelemiz yokmuş gibi
Ruhum gezegenden kopmuş gibi, ah
Yaşıyoruz tüm bu günleri
Sanki ecelimiz yokmuş gibi
Hiçbi' acelemiz yokmuş gibi
Ruhum gezegenden
Ruhum gezegenden kopmuş gibi
Kopmuş gibi ay, ay, ay
Kopmuş gibi
Ruhum gezegenden kopmuş gibi
Ay, ay, ay POP'muş gibi
Ay, ay, ay
(Paralı Orospu Pazarı)

[Verse 2: No.1]
Kaçırınca gece vakti keçileri
Tek çıkışım uçurum yine de gel içeri
Hep içiyorum ay-ayyaş gibi
Bence Azrail çoktan unuttu bile beni
Hangi tepeden bakarsan bak değişmez manzara
Küllerinden doğar şehir bi' ara hatırlatsana
Mutlu gibi görünmeyi
Suçsuz gibi süzülmeyi
Ve gerçekten üzülmeyi
Ruhum gezegende uyur gezer (uyur gezer)

[Nakarat: Seda Erciyes]
Yaşıyoruz tüm bu günleri
Sanki ecelimiz yokmuş gibi
Hiçbi' acelemiz yokmuş gibi
Ruhum gezegenden kopmuş gibi
Yaşıyoruz tüm bu günleri
Sanki ecelimiz yokmuş gibi
Hiçbi' acelemiz yokmuş gibi
Ruhum gezegenden
Ruhum gezegenden kopmuş gibi
Kopmuş gibi, ya, ya, ya kopmuş gibi
Ey, ey, yeah ruhum gezegenden
Gezegenden, gezegenden, gezegenden
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon