8 Şubat 2019 Cuma

Hande Yener - Aşk Tohumu Şarkı Sözleri

Hande Yener 

Aşk Tohumu Şarkı Sözleri

Hande Yener'in yeni single parçası Spotify ve Youtube'da kendi kanalında çıktı. İşte şarkı sözleri sizlerle.


Kalmadı aşk kalmadı


Yine yolunu şaşırmış aşkım nerede
Gece yine bana gelmiş ay her yerde


Bozdu oyunu yazdım sonunu
Küreklerini çekerken
Bildiği yolu yürüdüm
Ama kalmadı aşk tohumu


Gel de bana sor sol yangınımı
Bir bulamadım dert ortağımı
Rüzgara karışmış sırlarını
Gözlerime yazdım her yanını


Kalmadı aşk kalmadı




Yine yolunu şaşırmış aşkım nerede
Gece yine bana gelmiş ay her yerde


Bozdu oyunu yazdım sonunu
Küreklerini çekerken
Bildiği yolu yürüdüm
Ama kalmadı aşk tohumu


Gel de bana sor sol yangınımı
Bir bulamadım dert ortağımı
Rüzgara karışmış sırlarını
Gözlerime yazdım her yanını


-------------------------------


Music Publisher: Poll Production
Arranger: Ümit Kuzer
Author: İlyas Yalçıntaş
Composer: İlyas Yalçıntaş

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon